wilma och emma :D<3

Heej idag har jag vart mee wilma och emma. De vah kul först gick vi hem till emma och åt lite och jag och wilma vah flummiga och små bråkade( på skoj;P). Och frågade vi emma vem som vah bäst men hon sa inget hon bah skrattade, men jag vet att emma sötnosen min tyckte jag var bäst;P sen gick vi och mötte rebecca! då vah vi ute en stund sen tog vi bussen till sandhamn jag fick åka grattis men rebecca och wilma fick inte de, han tyckte vell att jag vah coolar en dom haha ;P när vi kom hem till mej satt vi vid varsin data, men helt plötsligt kom vi på att wilma skulle till bussen som gick 54 men den missade hon;P såå hon fick ta en senare buss men de tyckte jag bara vah bra ;) men nu ska jag logga in på fb ;)

Haa såå bra PUSS ;)

ingen bild datan .....;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0