johanna(:

Heej nu har jag städat rummet inte kul fast de behövdesXD såå nu e de jätte fint i natt sov johanna hos mej kul kul, vi snackde och jag grät ( stavnig) lite oxå har ganska jobbigt just nu de finns ju såå många falska vänner somman trodde va bra. Och dom falska göra att jag blir ledsen när dom säger massa saker som inte sant :(men nu vet jag vad som e sant för man litar ju på pojkvännen,men villinte berätta allt vemsomhelstkanjuläsadenna blogg;) imorgon ska jag typ inte göra något förutom att gå i skolan :(:) och nu håller jag på att bli sjuk oxå jag e sjukt förkyld:( de ser ut som om jag gråter 24/7 "/ inte kul:(

men skriver mer sen :)
Haa såå bra
puss :)

sötaste syster jaaoow;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0